آکورد خواب از محسن چاوشی

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 4/4

C#                             Ebm
لبخند زد و دستامو گرفت اما توی خواب
 
C#                           Ebm
فردا نشده بیدار شدم بیدار و خراب
 
C#                                          Ebm
عکسش روی میز باز از توی قاب بیرون اومدو
 
     C#                                B
دستامو گرفت باهم دوباره رفتیم توی قاب
 
 #C#                              F
ترسیدم اگه بیدار بشم خوابم بپره
 
 #C#                                   F
گفتم نکنه اصلا” روی میز خوابم نبره
 
  C#                                          B
تنها روی تخت تنها توی خواب با اون توی قاب
 
       Ebm                  Bbm                                            B
چشماشو که بست قاب از روی میز افتاد و شکست..
 
Ebm                               Abm
حالا یه نفر این خواب منو تعبیر کنه
 
Ebm                               Abm
تا ساعتای بی خوابی من تغییر کنه..
 
#B                                  C
حالا یه نفر این خواب منو تعبیر کنه
 
#Ebm                                  C
تا ساعتای بی خوابی من تغییر کنه..
 
C#                                   Ebm
بارون میومد پس داد زدم من پشت درم
 
C#                                      Ebm
خمیازه ی باد آهسته گذشت از پشت سرم
 
 C#                            Ebm
در وا نشده بیدار شدم بارون میومد
 
   C#                                B
گفتم نکنه فردا شده و من بی خبرم..
 
#C#                                      F
بارون میومد پس داد زدم کی پشت دره
 
#C#                                F
بیدار شدی گفتی نکنه خوابم نبره
 
C#                                             B
سیل از توی قاب اومد تو اتاق در وا شده بود
 
Ebm                 Bbm                                          B
ما غرق شدیم از بس که اتاق دریا شده بود..
 


نویسنده : دسته : محسن چاووشی , , بازدید : 606 نظرات() تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394 ساعت : 16:25

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ